Bisdom

Dossier voor bestuurders

Veel specifieke informatie voor bestuurders van parochies en PCI’s (zoals de jaarlijkse beloningsbrief, instructies op het gebied van beleggen, deelname aan de diocesane beleggingsfondsen etc.) is opgenomen in een apart dossier binnen DocBase.
Besturen van parochies en PCI’s, vallend onder het gezag van de bisschop van ’s-Hertogenbosch, ontvangen een aparte inlogcode en bijbehorend wachtwoord om toegang tot dit dossier te kunnen verkrijgen.
Dit dossier is onderdeel van de DocBase omgeving van het bisdom van ’s-Hertogenbosch zelf, en is derhalve geen onderdeel van de parochie-omgeving.

Heeft u problemen met het kunnen benaderen van het dossier of wilt u een (extra) toegangscode aanvragen, dan kunt u contact met ons opnemen klik hier.