Leef je geloof

Power of Fire

Power of Fire… een dag vol vuur! Samen met andere vormelingen het vuur van de Heilige Geest (verder) ontdekken en mee naar huis nemen! Dat gunt u toch alle vormelingen uit ons bisdom… kom daarom samen met de vormelingen uit uw parochie naar deze geweldige dag op zaterdag 6 april 2024 en laat hen ervaren dat de Kerk jong, levendig en vol vuur is!

Geeft u het vuur mee door?
Een dag vol vuur is het leukst als er veel vormelingen uit het hele bisdom aanwezig  zijn! We hopen dan ook van harte dat u komt samen met de vormelingen uit uw parochie.

Help mee met de Power of Fire
Ben je tussen de 16 en 30 jaar? Dan kunnen we jouw hulp tijdens de Power of Fire, de vormelingendag van het bisdom, goed gebruiken! Tijdens deze dag laten we aan de vormelingen zien dat de kerk jong, levendig en vol vuur is! Hoe kunnen we dat nu beter doen dan deze dag samen met jongeren tot een geweldige dag te maken voor de vormelingen.

Dus wil jij iets doen voor de ‘jongere generatie’ en hen iets van jouw vuur voor het geloof laten zien? Kom dan helpen bij de Power of Fire!

Stay Tuned!