Synodecafé: Laat je bijpraten over het synodale proces

Woensdag 20 februari is het weer tijd voor het Synode Café. Om 16:00 ontvangen Daan Savert en Nadia Kroon in theatercafé De Leeuw in Arnhem wederom diverse gasten en spreken met hen over het synodale proces.

• Anton de Wit (hoofdredacteur Katholiek Nieuwsblad) praat ons bij over het synodale proces.
  • Bisschop Gerard de Korte van het bisdom van ‘s-Hertogenbosch vertelt over de ontwikkelingen in parochies en kerkelijk Nederland.
  • Hoogleraar Monique van Dijk-Groeneboer duidt wat er wereldwijd in gang komt door het synodale proces.
  • Monique de Witte- van den Haak spreekt over het initiatief van het Netwerk Katholieke Vrouwen om de positie van de vrouw in het gesprek op gang te brengen.

De uitzending is live te volgen of later terug te zien op het Youtubekanaal van Luisterend op weg

Lees ook:
Vervolgtraject bisschoppensynode ‘Voor een Synodale Kerk’ in gang gezet

Alle gelovigen opgeroepen om na te denken over synodale kerk. Praat mee op 2 maart.