Kom om de tafel

Wij nodigen u uit om op 2 maart aan tafel te komen bij de landelijke synodale bijeenkomst in het Sint-Janscentrum in ’s-Hertogenbosch. Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door het bisdom van ’s-Hertogenbosch, het Netwerk Katholieke Vrouwen en de Konferentie van in Nederland gevestigde religieuzen, die samenwerken in het project Luisterend op Weg (www.luisterendopweg.nl).

Deze dag staat in het teken van de derde fase van het synodale proces dat wereldwijd wordt gehouden en in oktober 2024 een vervolg zal hebben met een grote synodebijeenkomst van priesters, religieuzen, leken en professionals. Mannen en vrouwen die in gesprek gaan over wat er leeft in de wereldkerk en bouwen aan een synodale kerk. De vrucht van deze dag zal aangeboden worden aan de landelijke werkgroep van de bisschoppenconferentie die verslag zal uitbrengen van de bijdragen die uit Nederland bij hen worden aangeleverd.

Voor deze dag kunt u zich aanmelden via: info@luisterendopweg.nl