Samen naar Lourdes

In de herfstvakantie van 2020, van 17 oktober tot en met 25 oktober, gaan we met onze bisschop Mgr. De Korte en met gezinnen & jongeren uit het bisdom op bedevaart naar Lourdes. Het programma van deze bedevaart is speciaal afgestemd op gezinnen en jongeren. Het zal een mix worden van gezamenlijke activiteiten en momenten voor het eigen gezin of de eigen groep waarmee u op reis gaat.

Op bedevaart gaan met elkaar versterkt het eigen geloof, alsook de onderlinge band. Parochies en groepen die eerder op bedevaart zijn gegaan, hebben ervaren dat samen op weg gaan een stevige basis legt voor (uitbreiding van) het gezinspastoraat in de geloofsgemeenschap. We zijn daarom blij met deze Lourdesbedevaart en nodigen u van harte uit om er aan deel te nemen.

Voor allen die geïnteresseerd zijn in deze gezins- en jongerenbedevaart, organiseren we een informatieavond op woensdag 8 januari om 20.00 uur op het bisdomkantoor aan de Parade in ’s-Hertogenbosch.

Tijdens deze avond vertellen we u meer over het programma van de bedevaart. Ook zullen we uitgebreid ingaan op fondswerving. Hoewel de prijzen voor deelname zo laag mogelijk zijn gehouden, is het voor menig gezin vanwege de kosten niet haalbaar om deel te nemen. Er zijn echter mogelijkheden om deelnemers tegen een sterk gereduceerde prijs mee te laten gaan. Op deze avond wordt tevens de mogelijkheid gegeven om in te tekenen voor een vervolgbijeenkomst in de parochie, verzorgd door een medewerker van het bisdom. Tijdens deze bijeenkomst kan nadere informatie worden gegeven om gezinnen en jongeren te enthousiasmeren. Deze vervolgbijeenkomsten in de parochies worden gepland in de maanden februari en maart 2020.
Hier vindt u de flyer en het  programmaboekje voor de bedevaart