Wereldjongerendag in Portugese sferen

Op zondag 20 november 2022 (Christus Koning) is het dé nationale Wereldjongerendag. De paus roept bisdommen op om deze dag samen te komen met jongeren. Jong Bisdom Den Bosch geeft hier uiteraard gehoor aan. Aangezien we op weg zijn naar dé internationale WJD in Lissabon (zomer 2023) zal deze Wereldjongerendag in Portugese sferen zijn en zal plaatsvinden in de parochie Zalige Pater van Eustachius in Beek en Donk. Open voor alle jongeren, of je nu mee wilt naar de WJD of niet!

11.00 uur      Eucharistieviering
12.00 uur      Aansluitend korte ontmoeting met parochianen (WJD Kaarsenverkoop)
12.30 uur      Welkom in de pastorie
12.45 uur      Portugese lunch
13.30 uur      Portugese ontmoeting
15.00 uur      Uiterlijke afsluiting

JBDB Carpoolservice
Beek en Donk ligt in het zuidoosten van het bisdom ’s-Hertogenbosch. Mogelijk is het een uitdaging voor je om op tijd in Beek en Donk te zijn of er überhaupt te komen! Dit mag geen reden zijn om niet te komen. We bieden daarom een JBDB Carpoolservice aan. Vanuit verschillende hoeken van het bisdom zullen er auto’s naar de Wereldjongerendag gaan deze dag. In het aanmeldformulier (hieronder) kun je aangeven of je gebruik wilt maken of mee wilt werken aan deze JBDB Carpoolservice.

Aanmelden voor de Wereldjongerendag kan via onderstaand aanmeldformulier.

Datum: Zondag 20 november 2022
Tijd: 11.00 – 15.00 uur
Locatie: H. Michaëlkerk: Kerkstraat 1, Beek en Donk / Pastorie: Kerkstraat 3, Beek en Donk
Meer informatie: Neem contact op met Ingrid van Zeeland (opbouwwerkster tiener- en jongerenpastoraat – Jong Bisdom Den Bosch) via ivzeeland@bisdomdenbosch.nl of 0735232061.

De aanmelding voor de Wereldjongerendag is officieel gesloten. Mocht je toch nog aankomende zondag aan willen sluiten, stuur dan eerst een berichtje naar Ingrid van Zeeland via bovenstaand adres.