Wereldjongerendag 2021: geannuleerd!

In het voorjaar heeft Paus Franciscus aangekondigd dé Wereldjongerendag van het jaar te verplaatsen van Palmzondag naar het feest van Christus Koning, op 21 november. Het motto voor deze dag is ontleend aan de Handelingen van de Apostelen: “Sta op! Ik kies jou om getuige te zijn van wat je hebt gezien. De wereld heeft jouw kracht, enthousiasme en passie nodig.” Jongeren over de hele wereld vieren samen op deze dag dat een jonge kerk zijn zeker mogelijk is!

Jong Bisdom Den Bosch viert deze dag in de Sint Petrusparochie in Eindhoven Noord. Naast een H. Mis, die samen met de parochiegemeenschap wordt gevierd, zal de dag bestaan uit een gezellig samenzijn, gevolgd door een lunch en een keuze uit diverse diaconale workshops. De dag eindigt rond 16.00u.

Zoals we allemaal weten is de situatie rondom het coronavirus nog altijd onzeker. Na de laatste persconferentie (2-11) wachten wij het besluit van de bisschoppenconferentie af over welke maatregels we op onze activiteiten moeten toepassen. Dit gaat bijv. o.a. over het hanteren van de QR-code. Zodra we hier meer over weten zullen wij de deelnemers daar direct over berichten.

Aanmelden kan via onderstaand online formulier. Alle jongeren zijn van harte uitgenodigd om met ons mee te vieren!

Praktische informatie.
Datum: 21 november 2021
Tijd: 10.00u (H. Mis) – 16.00u
Locatie: Sint Petruskerk, Kloosterdreef 31, Eindhoven
Kosten: geen

Meer informatie: Neem contact op met Laura Nieuwlaat (jongerenwerkster Bisdom Den Bosch) via email of 0735232069 (dit nummer heeft ook WhatsApp).

Aanmeldformulier

NB: Wegens de coronamaatregelen is de wereldjongerendag 2021 geannuleerd!