Voorlichtings- avond besturen parochie en pci

Parochie- en pci-bestuurders zijn van harte uitgenodigd voor een algemene diocesane voorlichtingsavond. Deze avond wordt georganiseerd op maandagavond 21 oktober aanstaande in het Sint-Janscentrum aan de Papenhulst 4 te ‘s-Hertogenbosch. De avond begint om 19.30 uur (zaal open vanaf 19.00 uur) en duurt tot uiterlijk 22.00 uur.

Tijdens deze avond zullen de heren Vincent Peters (kanselier) en Wil van de Molengraft (econoom) de bestuurders bijpraten over een diversiteit aan actuele zaken binnen de kerk, waaronder de resultaten van parochies, het veiligheidsbeleid binnen parochies, AVG, VOG, financiering onderhoud, beleggingen etc. Kortom, een bijzonder informatieve avond over allerlei onderwerpen, die bestuur van een parochie of pci bezig kunnen houden.

Vanzelfsprekend is er ook ruimte voor behandeling van vragen vanuit de bestuurders.

Bestuurders kunnen zich voor het bijwonen van deze informatieavond aanmelden door het zenden van een e-mail aan avdels@bisdomdenbosch.nl onder vermelding van naam parochie/pci en naam bestuurder(s).