Take Care (1): diaconale ontmoeting Jong Bisdom Den Bosch

Take Care (1) op 24 november

De eerste Take Care activiteit van Jong Bisdom Den Bosch zal plaats gaan vinden in Deurne. Jongeren (16-30 jaar) zijn te gast bij de Heilige Willibrord parochie en vieren samen met de lokale gemeenschap de eucharistie. Na een gezamenlijke lunch zal de middag in het teken staan van een diaconale ontmoeting en jij hebt de keuze!

Kies jij voor…

A: een ontmoeting met het huiskamerproject van Jo en Jos Frantzen? Al sinds 1985 wordt deze twee keer per week omgebouwd tot leslokaal voor migranten die taalles volgen. Ga jij mee op (voet)hartstocht door Deurne?

B: een ontmoeting met mensen met dementie? Ga jij mee op (voet)hartstocht? Oude gebouwen brengen herinneringen naar boven en wat doet dat met hen (en met jou)?

C: je handen uit de mouwen steken en samen met jongeren van Bijzonder Jeugdwerk een bank mozaïeken?

In de aanmelding geef jij een eerste en tweede keus aan. De week voorafgaand ontvang je meer informatie en hoor je ook bij welke diaconale ontmoeting jij ingedeeld bent.

Kom ook! Dompel je onder in de lokale gemeenschap van Deurne en in het leven van de ander! Ga samen op hartstocht en kom (samen) op het spoor van de Ander!

Praktische informatie:

Datum: Zondag 24 november 2019

Tijd: 10.00 – 16.30 uur

Locatie: Markt 9 (kerk) & Visser 2 (parochiecentrum), Deurne

Vragen / Opmerkingen: Neem contact op met Ingrid van Zeeland (jongerenwerkster Bisdom Den Bosch) via ivzeeland@bisdomdenbosch.nl of 073-5232061 / 0628581884.

Voor de flyer van Take Care klik hier!

Aanmelden kon tot en met 17 november. Wil je alsnog deelnemen, dan is aanmelding nog mogelijk tot uiterlijk vrijdag 22 november, door een mail te sturen naar ivzeeland@bisdomdenbosch.nl