Praktische ondersteuning DocBase en Exact Online

Het bisdom biedt parochies in de maand februari drie hulpsessies aan voor het gebruik van de softwareprogramma’s DocBase en Exact Online.

Op woensdag 12 februari 2020 zijn er twee hulpsessies DocBase. De middagsessie (aanvang 14.00 uur) is al volgeboekt. Voor de avondsessie, die om 19.30 uur begint, zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.

Op dinsdag 18 februari is er om 19.30 uur een hulpsessie Exact Online. Alle bijeenkomsten vinden plaats in de Bisdomzaal aan de Parade 11 in ’s-Hertogenbosch. Parochies hebben voor de sessies een rechtstreekse uitnodiging ontvangen inclusief aanmeldinformatie.

U kunt zich hiervoor aanmelden door een mailtje te sturen naar aanmelding@bisdomdenbosch.nl met daarin vermelding van uw naam, mailadres, de naam van uw parochie en de hulpsessie die u wilt bijwonen (avondsessie DocBase en/of hulpssessie Exact Online). U bent van harte welkom!