Nieuw op website Vier Kerstmis: sprankelend doeboek voor kinderen

Op vierkerstmis.nl is nieuw materiaal geplaatst. Zo is er nu een doeboek, speciaal voor kinderen tot en met 12 jaar (en verder voor iedereen die het leuk vindt). In het boekje staan onder meer een kleurplaat, ideeën om te knutselen, een recept voor kerstkransjes, een kerstgedicht en tips voor hoe je thuis Kerstmis kunt vieren. Het doeboek kan worden gedownload en geprint en is zo een leuk cadeau voor (klein)kinderen  voor de kerstvakantie.

Verder biedt de site nu ook een link met een pagina op rkkerk.nl waar alle links naar de websites van de zeven bisdommen op staan. Zo kunnen bezoekers gemakkelijk doorklikken naar de site van hun eigen bisdom en daar de actuele bisdominformatie rondom Kerstmis volgen.

Promoot Vier Kerstmis via je social accounts!

Ook biedt www.vierkerstmis.nl een afbeelding bedoeld voor bisdommen, parochies en verder voor iedereen die via het eigen social media account wil oproepen om Kerstmis te vieren. De post is geschikt voor twitter, facebook en Instagram en kan men desgewenst linken aan de eigen website-url. Als heel veel mensen hier gebruik van maken klinkt zo de uitnodiging Vier Kerstmis overal op internet.

Ook op de radio is deze uitnodiging in de week voor Kerstmis te horen in een hiervoor speciaal gemaakt radiospotje. Het spotje is te beluisteren op radio 1, 4 en 5, maar ook hier:

Audiospeler

Kijk op www.vierkerstmis.nl

Vier Kerstmis wordt financieel mede mogelijk gemaakt door de Mr. Paul de Gruyterstichting.