Marriage Course en Parenting Course

9 februari  2022
Sint Janscentrum, Papenhulst 4 in Den Bosch of online

Veel mensen in het kerkelijk landschap kennen de Alpha-cursus: een cursus die mensen (verder) inleidt in het christelijk geloof. Overal over de wereld wordt deze Alpha cursus gegeven. Het is een beproefd model van ontmoeten, vragen en ontdekken ter plekke, dichtbij.

De organisatie Alpha Nederland biedt echter veel méér op het gebied van jongeren- en volwassencatechese. Voor ouders is er bijvoorbeeld de Marriage Course en de Parenting Course.

Ouders zullen altijd betekenisvolle vorming moeten kunnen ontvangen, ongeacht de wijze waarop parochies hen meenemen in hun familiepastoraat. De Marriage Course en de Parenting Course kunnen een goede invulling voor deze vorming zijn.  Op woensdag 9 februari maakt Dorine Sommer van Alpha Nederland ons wegwijs in de Marriage Course en de Parenting Course. Wat kan dit aanbod betekenen voor uw parochie? We komen daarvoor bij elkaar van 19.30 u tot 21.00 u in het Sint Janscentrum in Den Bosch.

Wilt u daar bij zijn? U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst via aanmelding@bisdomdenbosch.nl onder vermelding van uw naam, en de naam en datum van de bijeenkomst.

Deze avond gaat altijd door op deze datum. Indien Covid fysiek samenkomen onmogelijk maakt, wordt de bijeenkomst omgezet naar een online meeting. Vanwege deze onzekerheid, is aanmelden noodzakelijk. Graag aanmelden vóór 2 februari 2022.
Deelnemers ontvangen 3 februari nader bericht.