Kick-off: nieuwjaarsborrel Jong Bisdom Den Bosch

Trap jij samen met ons af in het nieuwe jaar? Kom dan op zaterdag 11 januari 2020 naar Cuijk, waar Jong Bisdom Den Bosch een gezellige nieuwjaarsborrel organiseert. We beginnen om 17.30 uur – voor degene die hier zin in hebben – met een lekkere maaltijd. Het “echte” programma begint om 19.00 uur met een Heilige Mis in de Sint-Martinuskerk (Kerkstraat 8 in Cuijk), waar vicaris-generaal Theo Lamers voor zal gaan. We vragen Gods zegen over het nieuwe jaar en daarna staat ons een avond vol gezelligheid te wachten. De avond zal rond 22.30 uur afgelopen zijn.

Het programma:

• 17.30 uur: maaltijd
  • 19.00 uur: Eucharistieviering
  • 20.15 uur: presentatie programma JBDB
  • 20.30 uur: borrel & gezelligheid
  • 22.30 uur: afsluiting

In het nieuwe jaar willen we je direct uitdagen; neem iemand mee naar de borrel die nog niet (of niet vaak) bij een JBDB-activiteit is geweest! Zo beginnen we het jaar me jongeren die vaker bij activiteiten zien en hopen we kennis te maken met nieuwe jongeren met wie we ons geloof mogen delen.

Cuijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (treinstation op loopafstand), dus we zien je graag op 11 januari!

De aanmelding is inmiddels gesloten. Besluit je na het verlopen van de inschrijving toch nog te komen, stuur dan een mailtje naar jongeren@bisdomdenbosch.nl en we kijken of we iets kunnen regelen!