In Memoriam pater E.J. van Liemt ofm

Op 26 februari 2022 is te Groesbeek overleden de zeereerwaarde pater Eduard Johannes van Liemt ofm, emeritus pastoor van de Pastorale Eenheid Berghem.

Pater Van Liemt is geboren in Haarlem op 30 juli 1932 en tot priester van de Minderbroeders Franciscanen gewijd op 27 maart 1960.

In het bisdom van ’s-Hertogenbosch was hij vanaf 1 september 1995 werkzaam als pastoor van de parochies H. Servatius te Megen, H. Lambertus te Haren en H. Petrus’ Banden te Macharen welke 3 parochies vanaf 1 januari 2004 tezamen met de parochie H. Willibrordus te Berghem de Pastorale Eenheid Berghem vormden.

Per 1 september 2004 is aan hem wegens zijn benoeming tot gardiaan te Weert eervol ontslag verleend als pastoor van de Pastorale Eenheid Berghem.

Moge hij rusten in vrede!

De uitvaart zal plaatsvinden zaterdag 5 maart 2022 om 14.30 uur vanuit de H. Jozefkerk te Wijchen-Alverna.