In Memoriam pater dr. J.G. Aarts

Op 26 januari 2022 is te Nijmegen overleden de zeereerwaarde pater Dr. Johannes Godefridus Aarts scj, emeritus pastor van de parochie Heilige Maria te Rosmalen.

Pater Aarts is geboren in Vlierden op 28 februari 1937 en tot priester van de Congregatie van het Heilig Hart van Jezus gewijd op 19 december 1964.

Na zijn terugkeer uit Finland waar hij ruim 36 jaar heeft gewerkt als pastor en vicaris-generaal was hij in het bisdom van ’s-Hertogenbosch werkzaam als pastor bij de zusters in Rosmalen en als pastor van de parochie Moeder Teresa te ’s-Hertogenbosch welke per 1 januari 2012 is opgegaan in de parochie Heilige Maria te Rosmalen. Per 11 juni 2018 is aan hem bij zijn vertrek naar het klooster SCJ in Nijmegen eervol ontslag verleend.

Moge hij rusten in vrede!