In Memoriam P.L.M. van Can

Op 22 oktober 2022 is te Schinveld overleden de zeereerwaarde heer Petrus (Pierre) Ludovicus Mattheus van Can, emeritus pastor van de Parochie Woensel-Midden te Eindhoven.

Pastor Pierre van Can is geboren in Kerkrade op 2 juli 1937 en tot priester van het bisdom Roermond gewijd op 7 april 1962.

Na werkzaam geweest te zijn in parochies te Roermond, Steyl, Weert, Brunssum en Merkelbeek werd hij in het bisdom van ’s-Hertogenbosch op 1 oktober 1983 benoemd tot pastor van de parochie Woensel-Midden te Eindhoven. Per 1 januari 2002 werd hem uit deze functie eervol ontslag verleend en keerde hij terug naar het bisdom Roermond.

Moge hij rusten in vrede!

Uitvaart: zaterdag 29 oktober 2022 om 10.30 uur in de H. Egiliuskerk, Wilhelminaplein 2 te Schinveld.