In Memoriam Marinus Hendrikus Johannes Cornelis Maria van Osch o.praem

Op 9 februari 2020 is te Nistelrode overleden de zeereerwaarde heer Marinus Hendrikus Johannes Cornelis Maria van Osch o.praem, emeritus pastoor van de parochie H. Johannes Evangelist te Elshout.

Pastor Van Osch is geboren in Den Dungen op 18 juli 1924 en tot priester van de Norbertijner Abdij van Berne gewijd op 25 juli 1949. Na zijn functie als docent aan de theologie- en filosofieopleiding van jonge Norbertijnen werd hij per 20 december 1968 benoemd tot pastoor van de parochie Johannes Evangelist te Elshout uit welke functie hem per 9 april 1996 wegens emeritaat eervol ontslag is verleend.

Moge hij rusten in vrede!

• Avondwake: donderdag 13 februari 2020 om 19.00 uur in de Abdijkerk van Berne te Heeswijk.
  • Uitvaart: vrijdag 14 februari 2020 om 10.30 uur vanuit dezelfde Abdijkerk waarna begraving op het kerkhof van de Abdij.