In Memoriam J.J. Verhoeven CMM

Op 8 december 2019 is te Velddriel overleden de zeereerwaarde pater Johannes Jacobus Verhoeven CMM, priester van de Congregatie der Missionarissen van Marianhill.

Pater Verhoeven is geboren in Velddriel op 14 september 1933 en tot priester van de Congregatie CMM gewijd op 1960. Gedurende zijn priesterleven is hij lange tijd werkzaam geweest in het bisdom van ’s-Hertogenbosch. Van 1964 tot 1985 was hij werkzaam als pastor en pastoor in de parochie H. Jacobus de Meerdere te Den Dungen. Van 1985 tot 1989 was hij werkzaam als pastoor in de parochies H. Cornelius te Wanroij en H. Paulus te Landhorst. Vervolgens is hij als pastoor werkzaam geweest in het bisdom Roermond. Na zijn emeritaat is hij weer in het Bossche bisdom gaan wonen waar hij assisteerde inde parochie Emmaus te ’s-Hertogenbosch en vervolgens tot vlak voor zijn overlijden in de parochie Heilige Franciscus te Kerkdriel, met name in de H. Martinuskerk te Velddriel.

Moge hij rusten in vrede!

N.B.

• Avondwake: vrijdag 13 december 2019 om 19.30 uur in de Sint Martinuskerk te Velddriel
  • Uitvaart: zaterdag 14 december 2019 om 11.00 vanuit dezelfde kerk, waarna aansluitend begrafenis op het parochiekerkhof te Velddriel.