In Memoriam J.C.A.M. van Vroonhoven

Op 17 december 2022 is te Eindhoven overleden de zeereerwaarde heer drs. Johannes Christianus Antonius Maria van Vroonhoven, emeritus-pastoor van de parochie Heilige Severinus te Hapert.

De zeereerwaarde heer Van Vroonhoven is geboren in Eindhoven op 12 juni 1932 en tot priester van het bisdom van ’s-Hertogenbosch gewijd op 26 mei 1956.
Zijn eerste benoeming in het bisdom van ’s-Hertogenbosch was als kapelaan van de parochie Sint Lambertus te Someren-Eind van 1956 tot 1959. Vervolgens was hij werkzaam als kapelaan van de parochie O.L. Vrouw van de Rozenkrans te Eindhoven Vanaf 1975 parochie Tongelre) van 1959 tot 1977.
Per 1 november 1977 werd hij benoemd tot pastoor van de parochie Heilige Severinus te Hapert uit welke functie hem wegens emeritaat per 1 Juli 1997 eervol ontslag is verleend. In zijn emeritaat heeft hij nog vele jaren in Hapert assistentie verleend.

Moge hij rusten in vrede!

Uitvaart: Wegens beperkte ruimte alleen voor genodigden op vrijdag 23 december 2022 om 13.30 uur in de Severinuskapel, Oude Provincialeweg 21 te Hapert.
Mensen die niet aanwezig kunnen zijn maar wel een laatste groet willen brengen, kunnen vanaf de kerk richting het kerkhof een erehaag vormen.