Vrijdagmiddagborrel familiepastoraat

In coronatijd is de afdeling Familiepastoraat begonnen met On/Offline bijeenkomsten. Dit werden online bijeenkomsten eens in de 6 weken om elkaar bij te praten, en om nieuwe informatie met elkaar te delen. Via pitches deelden organisaties wat zij het familiepastoraat in parochies te bieden hadden. Na drie jaar stappen we over naar een nieuw format.

In dit nieuwe format worden alle mensen, die betrokken zijn bij familiepastoraat in hun parochie uitgenodigd om deel te nemen. De vertrouwde pitches blijven, mét verdieping maar ook met ontspanning, ontmoeten en netwerken.

Dit wordt onze vrijmibo.
Plaats: Sint-Janscentrum.
Tijd: 16.00 uur tot 19.00 uur
Data: 3 november 2023, 2 februari 2024 en 31 mei 2024. (i.v.m. priesterwijding is de vrijmibo van 3 november in de bouwloods van de Sint Jan, Torenstraat 16, Den Bosch)