Power of Fire 2024

Power of Fire… een dag vol vuur! Samen met andere vormelingen het vuur van de Heilige Geest (verder) ontdekken en mee naar huis nemen, dat gunt u toch de vormelingen uit uw parochie?

Kom daarom samen met uw vormelingen naar deze geweldige dag op zaterdag 6 april en laat hen ervaren dat de Kerk jong, levendig en vol vuur is!

We starten dit jaar de dag gezamenlijk om 10.00 uur met een eucharistieviering in de Sint-Janskathedraal in Den Bosch, die voorgegaan wordt door Mgr. De Korte Vanaf 09.30 uur kunt u uw groep aanmelden, en alvast plaatsnemen in de kathedraal. Na de viering gaan we naar het Sint-Janscentrum, waar we het grote POF-spel aftrappen en we jullie de stad insturen voor avontuur! Tussendoor kunnen jullie komen lunchen op het Sint-Janscentrum. We eindigen de dag rond 15.30 uur.

Tijd:               Wat:
09:30 uur
Binnenkomst en inschrijving in de Sint-Janskathedraal
10:00 uur      Eucharistieviering in de Sint-Janskathedraal
11:00 uur      Einde eucharistieviering en naar het Sint-Janscentrum
11:20 uur      Gezamenlijke opening
11:30 uur      Start grote POF-spel in Den Bosch
12:00 uur      Start lunchtijdvak 1
12:30 uur      Start lunchtijdvak 2
15:00 uur      Einde spel
15.20 uur      Gezamenlijke afsluiting met winnaar
15:30 uur      Einde van de dag

U bent uitgenodigd om met uw vormelingen uit de parochie deel te nemen aan deze dag. Hebben uw tieners het vormsel al gedaan? Ook dan zijn ze van harte welkom! Het doel is om de vormelingen te laten zien dat ze niet alleen zijn en dat er veel meer tieners het vormsel doen! Van harte aanbevolen!

Datum: 6 april 2024
Tijd: 10.00 – 15.30 uur
Locatie: Den Bosch
Kosten: €10-, per deelnemende vormeling

Meer informatie Neem contact op met Laura Nieuwlaat (jongerenwerkster Bisdom Den Bosch) via lnieuwlaat@bisdomdenbosch.nl of 073 523 20 69 (dit nummer heeft ook WhatsApp).