On/offline groep

On/offline groep: Werkers binnen parochies met een hart voor gezinnen

Team Familiepastoraat organiseert één keer per zes weken een digitale meeting met werkers uit het veld. Per zes weken worden 2 momenten aangeboden, zowel een ochtend als een avond moment. Beide bijeenkomsten hebben dezelfde agenda. Dit maakt de groep ook toegankelijk voor hen die overdag werken.

Onder ‘werkers uit het veld’ verstaan wij betaalde en onbetaalde medewerkers binnen een parochie die een hart hebben voor gezinnen. Op een of andere manier komen zij via activiteiten in contact met jonge gezinnen binnen de parochie.

Tijdens deze digitale ontmoeting, die maximaal een uur duurt, inspireren we elkaar, en delen we ervaringen, uitdagingen en werkvormen.  Elke bijeenkomst verzorgt een gastspreker een pitch over zijn of haar werkveld. Zo delen we zo breed mogelijk materiaal en werkvormen. Deelnemers ervaren dat we allemaal het zelfde doel dienen, en voelen zich gesteund en bemoedigd door contact met collega’s uit het veld.

Ben jij zo een werker, en zou je graag aansluiten bij dit overleg? Laat het ons weten.

Stuur een berichtje naar Familiepastoraat. Je bent heel welkom!

Jaarkalender bijeenkomsten On/ offlinegroep:

28 februari 2023 avondsessie 20.00 uur tot 21.00 uur

18 april 2023 ochtendsessie 10.00 uur tot 11.00 uur

30 mei 2023 avondsessie 20.00 uur tot 21.00 uur

20 juni 2023 ochtendsessie 10.00 uur tot 11.00 uur

11 juli 2023 fysieke bijeenkomst 12.30 uur tot 14.00 (nadere info volgt)